Hívott aztán az Eastbourne-i kórház, úgyhogy gyorsan el is indultam amint letettem a telefont. Nagyon egyszerűen megtaláltam ahova mennem kellett, már vártak is engem. Egy nagyon kedves hölgy fogadott, és mondta hogy mi vár rám. Endoszkóppal megnézik a torkomat orron kersztül. Ők sajnos csak a gégéig tudnak menni, ha alatta jár már a cucc - amit éreztem hogymár lejjebb van, naponta kb. 2cm-t haladt lefelé, akkor azt nem fogják látni. Kicsit meg is ijedtem hogy az orron keresztül fog történni, elég kellemetlen beavatkozásra számítottam. Kérdezték hogy kérek-e érzéstelenítő spray-t, kértem. Megérkezett a doktorúr is, ő is nagyon kedves volt. Kérdezte hogy melyik orrlyukamat szeretném. Hát, mondom egy gyerekkori törés miatt ferde az orrom, rábízom, amelyiket ő járhatóbbnak látja. A jobb oldalit választotta. Szépen lassan haladt egyre beljebb majd lejjebb, folyamatosan mondta hogy mikor mit csináljak. Megdicsért hogy nagyon jól csináltam, még csak a könnyem sem csordult ki, annak ellenére hogy nagyon szűk volt a járat. Igazából én is meglelpődtem hogy milyen jól bírtam. Büszke is voltam magamra :) Nem talált semmit, azt mondta hogy minden tökéletes belül. Igazából ekkora már nem is vártam mást, és legalább megtudtam hogy a jobb orrlyukam mennyire átjárható. A balra is kíváncsi lettem volna azért :D - hiszen lehet hogy még idén bevállalom az orrom helyreállíttatását.
Múltkor említettem hogy nem érkezett meg az e-jegy az utazási kártyámra. Nem is nagyon aggódtam miatta akkor, felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik azt ígérték hogy kinyomozzák mi a helyzet. Ez az ígéret 4 napba telt, aztán semmi nem történt. Az elején a sofőrök is egész megértőek voltak, illetve több kategóriába lehet sorolni őket. Először is az összes értetlenkedett hogy hogyan lehet ilyen. Aztán volt aki a kártyaszámot összehasonlította a jegy azonosítójával, majd közölte, "hát persze hogy nem működik, nem ugyanaz a szám!" - Oh Istenem... mivel két különböző dolog azonosítója... A rendesebbek elfogadták a helyzetet meg a bizonyítékot hogy van érvényes jegyem és felengedtek. Volt akinek mutatom hogy szeptember 25-ig érvényes a jegy, erre ő: "hát akkor az lejárt!" NEM, nem múlt még el szeptember 25!!! Egészen jól viseltem az állandó hülye vitatkozásokat egészen addig, míg az egyik sofőr egyláltalán nem volt hajlandó felengedni a buszra fizetés nélkül. Minden hülyeséget összehordott. Én meg nem fogok kétszer fizetni ugyanazért! Amúgy sem olcsó itt az utazás. Legközelebb egy olyan sofőr nem engedett fel, aki előtte igen, és nagyon kedves is volt velem akkor. Kicsit össze is omlottam lelkileg, hiszem ez már a sokadik dolog mostanában amibe rettentően belefáradtam. (Még jó hogy ez mindig hazafelé történt és nem munkába menet). A barátnőm nemsokára érkezik, küldtem neki vonatjegyet, de nem kapta meg... (most vagy bevállalja egyedül az egészet jegyvétellel együtt, vagy én veszem meg, és fel is megyek elé a reptérre) SIM kártyát is küldtem, hiába kártyafüggetlen a telefonja, nem ismeri fel... Stb. Folyamatosan sorban minden. A teendők tornyosulnak, se energiám, se időm, főleg nem az ilyen hülye vitákra. A bíróságon is megállná a helyet a bizonyítékom, de a buszsofőröknek nem elég. Azt mondja, nyugodtan vegyek jegyet, vissza tudom majd igényelni ezt a pénzt. Hát ha mondom úgy, ahogy megoldották a problémámat, akkor én azt soha de soha nem fogom látni. A páromat kértem meg hogy beszéljen ez alkalommal az ügyfélszolgálattal, telefonon. Nem is tudtak az esetemről "há mer az e-mailes ügyfélszolgálat az más... mi a telefonos vagyunk" Azt ígérték, hogy másnap helyreáll a rend, vagy valahogy megoldják. Szokás szerint beléptem az online fiókomba utazás előtt, majd meglepődve látom, hogy az a jegy amit én vettem, eltűnt a listáról. Ott van egy új, ami néhány nap múlva lesz csak érvényes, más kártyaszámmal. Gondolom új kártyát küldenek majd... de hát nekem erről semmit nem mondtak, kénytelen voltam jegyet venni... és még pár napig. Hétfőtől él az új jegy, viszont a postán semmit nem kaptam... Másodosztállyal is rég ide kellett volna már érnie. Na majd meglátjuk mit hoz a hétfő... De hogy lesz még pár kör az ügyfélszolgálattal, az biztos! Márcsak a jegyárak visszaigénylése miatt is. A párom nagyon rendes volt, oroszlán módjára küzd az ügyemért. Nagyon jól esett :)
A munkahelyen elég nagy a hajtás, a héten minden nap mennem kellett. Egyik nap ébredés után 10 perccel jött az SMS, hogy mégis szükség lenne rám, ha be tudok menni. Volt aki vissza is kapta már a heti 5 napját. Sőt, egy új kolléganőnk is van. Én jővő hét végétől szabin vagyok - ami fizetve lesz, annak ellenére hogy vállalkozó vagyok :) Azért igazán remélem hogy az egyik napom ettől még szabad lesz. 1) mert aznapra 28 fokot ígérnek!! :o (itteni életem rekordja, mert a júliusi is 27 volt hivatalosan) 2) tényleg muszáj már előkészülnöm a barátnőm fogadására és a magyarországi utamra.
Jajj, volt mégegy érdekes dolog. Az alkalmazottak fizetési napján kaptam egy kisebb összeget a cégtől. Nem tudtam mire vélni... Mégcsak nem is egy heti bér, nem is egy munkaterületé (a 3 munkaterületemet külön kell a számlámon feltüntetnem)... illetve szinte sosem kaptam ilyen korán meg a pénzt amit én számlázok. Épp rá is akartam kérdezni, mikor jött a pénzügyis csajszi a fizetési papírokkal. Mondom én miért kapok? Azt mondja, azért, mert adótúlfizetésem volt, és most kaptam azt vissza, az volt az amit utalt. Egyből feldobta a napomat :) (LOL, elmegy az majd buszjegyre meg új vonatjegyekre... na jó, persze nagyon örülök neki a sok szarakodás meg extra kiadás után :) )